23 de juny del 2008

11 Comments:

Blogger anna g. said...

Uau... contundent, aquest. El desig, el desfici, l'ansietat. Moltes disfresses per a un sentiment que, en aquest cas, s'amaga dins el pinyol d'una oliva.

23 de juny, 2008 20:00  
Blogger anna g. said...

Ah... i bona revetlla! ;)

23 de juny, 2008 20:01  
Anonymous Anònim said...

Ansietat. Aquesta és la paraula que em suggereix el poema.

23 de juny, 2008 21:55  
Blogger Biel Barnils Carrera said...

Sí, ansietat-desig que es manifesta rossegant els pinyols d'unes olives. I la pregunta final, què m'ha portat a fer això que acabo de fer?
M'ha encantat i volia compartir-ho amb tots vosaltres.

24 de juny, 2008 12:19  
Blogger Joan Calsapeu said...

En Jordi Llavina, que ha comparegut pel meu confessionari per acusar-se de forcanoaddicció (malaltia que servidor també pateix), em va donar notícia ahir d'aquest poemari. I ara trobo el teu tastet: Gràcies.

(A Mallorca, un dinar "de pinyol vermell" és un dinaràs. En aquest bellíssim poema els pinyols són d'oliva i la part millor de l'àpat s'ha fet fonedissa: quina llàstima!)

24 de juny, 2008 21:28  
Blogger Biel Barnils Carrera said...

Cada vegada m'agrada més el Manuel Forcano, que també segueixo a partir de les seves traduccions. Molt aviat en deixaré constància.

25 de juny, 2008 08:00  
Blogger digue'm ariadna said...

... En el 2004 sortia una antologia de nou poetes, entre ells en Forcano, a Proa de Sam Abrams i Francisco Ardolino, on els poetes manifestaven, entre d'altres coses que poden agradar o no, que "sense poesia no hi ha literatura que valgui"...

25 de juny, 2008 14:47  
Blogger Biel Barnils Carrera said...

La poesia és la base de la literatura i de l'expressió escrita i oral. Els Països Catalans han donat i segueixen donant boníssims poetes: Manuel Forcano, Lluís Calvo, Jordi Valls, Laia Noguera, Núria Martínez i un llarguíssim etcètera que no hi cabria en forma de comentari, et diré Ariadna.

26 de juny, 2008 22:11  
Anonymous Anònim said...

Crec que he llegit un poema de Manuel Forcano, que m'ha agradat molt, en aquesta original pàgina:

http://www.gabrielivorra.com/

28 de juny, 2008 16:10  
Anonymous Anònim said...

Hola bona nit! En Jordi Llavina m'ha donat aquesta adreça per veure com opinaven dels meus poemes. Una abraçada per a tots vosaltres, bons lectors. M'agrada pensar que escric per a vosaltres. Sou "de pinyol vermell", com diuen a Mallorca. Gràcies. Manuel Forcano

04 de desembre, 2008 00:24  
Blogger Biel Barnils Carrera said...

Gràcies a tu, Manuel. I felicitats pel llibre.
Si hagués tingut el teu correu t'hi hauria invitat jo a deixar un comentari a la teva poesia.
Ens llegim!

04 de desembre, 2008 08:41  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home