22 de maig del 2007

Antònia Font. Batiscafo Katiuscas. Wa yeah!

jo cant sa lluna i s'estrella, sa jungla i es bosc animat,
es tren, es vaixell, s'avioneta i es teu submarí aquí aparcat
jo cant es cafè i sa galleta quan dius “tu podries ser meu”
que sexi, que dolça i que freda, wa yeah!
sa zebra que passa un semàfor i com se desmunta un bidet,
cosmètics i margaret astor, ja sé com s'escriu juliette!!!
jo cant sa rosa i es cactus i moltes més coses també,
un llapis d’ikea, un pistatxo, wa yeah!
que divertit lo que escric quan estic avorrit,
per exemple es teu cos, es jersei destenyit,
es carrer blanc de sol,
es meu cos a damunt (per exemple) es teu llit,
de penombra i llençols amb es termo espenyat,
per exemple adormits
jo cant sa lluna i s'estrella, sa jungla i es bosc animat,
es tren, es vaixell, s'avioneta i es teu submarí aquí aparcat
jo cant sa fruita vermella i quan acabi riuré
calàpets, nenúfars, princeses, wa yeah!

Etiquetes de comentaris:

5 que prenen la paraula

5 Comments:

Blogger Biel Barnils Carrera said...

Si la voleu ballar:

http://www.antoniafontoficial.com/video_wayeah.html

*I vigileu amb les lletres de cançons -i d'altres coses- que hi ha penjades a la xarxa, doncs no tenen res a veure amb les originals. Per exemple, on a l'original diu "un llapis d'ikea, un pistatxo" hi he trobat "un llapís digué a un pistatxo"!?

22 de maig, 2007 17:06  
Anonymous Anònim said...

biel:
els antònia font són una meeravella. no em cans d'escoltar-los. les imatges oníriques em desperten cada veegada un somriure. sempre descobresc coses noves.
magnífics.

22 de maig, 2007 17:21  
Blogger Biel Barnils Carrera said...

Hola Alícia, content que hagis caigut per aquí.

Les lletres -i la música- són fenomenals, oi? M'agrada molt que des de Ses Illes ens regaleu aquestes agradables sensacions.

Una llarga abraçada, ens llegim!

22 de maig, 2007 17:27  
Anonymous Anònim said...

Els Antònia Font són el millor que ha aparegut al panorama musical en els últims temps. Pel que fa a la música i a la lletra. És pura poesia!

22 de maig, 2007 20:59  
Blogger Biel Barnils Carrera said...

Ei Anna! Sí, irradien poesia per tot arreu. I el parlar de Ses Illes també!

23 de maig, 2007 17:03  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home