4 de gener del 2011

Laia Martínez i Lopez. L’abc de Laia Martinez i Lopez. adúltera amb adolescent (II)

Et mossegues els llavis tacats de raïm i em dius que no ho faci: com puc evitar-ho?Altres poetes Sento el desig, ganes de matar-ho [sempre t’atures a mig camí...]. Se m’infla quelcom a sota l’estómac i més amunt. M’ofego. M’ofego en un petó i no em salves [no saps nedar?] Rescata’m. Fes que s’aturin les pessigolles, que la suor em molesti [ara la seva agror m’agrada], que se’m faci estrany voler tornar-te a posseir. Mata’m [literalment, sense metàfores]. Assassina’m amb el teu membre, amb el teu sexe clava-me’l. Fes sonar l’alarma del despertador de la meva luxúria, que s’adormia [a la mateixa hora, cada dia]. Toca’m, sense vergonya, ja em coneixes, les tremolors, les pessigolles [la meva pell et crida], i deixa que t’esgarrapi i et fereixi. Afonia. Fes-m’ho a poc a poc i de pressa. I besa’m de tant en tant [per a endolcir-ho una mica]. Els llavis s’escalfen com brases i et cremaràs, un altre cop, per culpa meva de primer grau. Però no goses arribar al final i em demanes -Després del foc, de l’estaca, del semen escampat... ¿què resta? -Cendres [i un bon merder!]. Jo les desaré a l’urna dels meus records, en un poema. Tu, mentrestant, neteja.

Etiquetes de comentaris:

7 que prenen la paraula

7 Comments:

Blogger Sif said...

quina coincidència!

04 de gener, 2011 12:07  
Blogger anna g. said...

m'agrada i no m'agrada. començo el nou any del Tinta Xinesa dubtant. ai! :)

04 de gener, 2011 18:38  
Anonymous Anònim said...

Em deixa sense paraules ni respiració ni res de res...genial.

05 de gener, 2011 22:53  
Anonymous mariona said...

Fantàstic! m'agrada, m'agrada

06 de gener, 2011 09:49  
Blogger Marina Culubret Alsina said...

És directe i rítmic. M'agrada. El versos en parèntesi també em criden l'atenció. Són com una pinzellada a contrapunt, enèrgica, de colors vius.

Salut i bon any!

07 de gener, 2011 10:30  
Blogger Gemma Sara said...

Molt bo el final.

08 de gener, 2011 18:56  
Blogger Biel Barnils Carrera said...

Hola Sif, Pau! El món n'és ple de coincidències, no?

Hola Anna! Dubta allò que vulguis però tu no deixis d'escriure i de publicar coses al teu llamp de blog.

Gràcies Trobadora, aviam si t'ofegaràs :)

Tu no dubtes, Mariona.

Bon any, Marina!

A mi també em fa molt riure el vers final. Els finals dels poemes són difícils, podem espatllar-lo o millorar-lo del tot.

18 de gener, 2011 23:19  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home