10 de novembre del 2008

13 Comments:

Blogger anna g. said...

Colpidora :)

10 de novembre, 2008 10:39  
Blogger Biel Barnils Carrera said...

Hola Bitxo, benviguda de nou. M'encanta perquè sempre que proposo una poesia curta acostumes a comentar-la.
La Laia en sap un pou! Es mereixeria un blog per ella sola!

10 de novembre, 2008 10:43  
Blogger anna g. said...

Hola, Biel. Tins preferència pels poemes curts... m'agraden els autors que sintetitzen sentiments i imatges en poques paraules. Té molt de mèrit, no creus? ;)

10 de novembre, 2008 11:56  
Anonymous Anònim said...

Bonic i directe. No es necessita dir res més, amb tres metàfores ho diu tot.
M'ha agradat.

10 de novembre, 2008 15:00  
Blogger Sadurní said...

És bona, la Laia. Tinc un petit recull en word del que ha anat publicant a la xarxa, però potser ja va sent hora que em compri un llibre seu...

Salutacions.

11 de novembre, 2008 16:44  
Blogger Biel Barnils Carrera said...

Hola Bitxo, l'altre dia ho parlava amb la Pilar Cabot: la poesia és, sobretot, sintetitzar. D'aquí ve el nom REDUCCIONS de la revista de poesia. Que no la coneixeu?

Hola Novesflors, feliç que t'hagi agradat.

Hola Sadurní, compra'ls tots. Jo vaig fer-ho fa una mica més d'un any i no me n'he penedit mai.

12 de novembre, 2008 15:06  
Anonymous Anònim said...

Passejar-se per aquest blog és un plaer.
En aquest moment escoltaria It´s a perfect day de Lou Reed.
Gràcies

13 de novembre, 2008 00:49  
Anonymous Anònim said...

TOT VIU I MOR EN EL POEMA
Joan Vinyoli

Tret d´Ucronies

14 de novembre, 2008 12:44  
Anonymous Anònim said...

a vegades no hi ha paraules...
amb la Laia passa...

15 de novembre, 2008 16:18  
Blogger Biel Barnils Carrera said...

Hola Anònim, gràcies. Lou Reed! Més d'una i de dues vegades he pensat a penjar una de les seves cançons al TINTA XINESA.

Hola Anònim, Vinyoli té una lleixa per ell solet en aquest racó.

Hola Anna, a mi em passa al revés, amb la Laia sempre hi ha paraules!

17 de novembre, 2008 09:59  
Anonymous Anònim said...

aquest poema m'ha commogut mol perque a ca meua no hi ha peixos i m'ha tocat el fons de la meva patata :`(

21 de novembre, 2008 13:52  
Anonymous Anònim said...

Molt bé, admetem que les aigües de la nit sigui l'amor i els peixos de color els desitjos, la il·lusió, la vida. Si és així hem d'admetre que la platja buida és perquè et van plantar a mitja nit. Que us avorríeu?

11 de desembre, 2008 19:39  
Blogger Biel Barnils Carrera said...

Hola Anònims, m'agrada llegir les vostres interpretacions de les poesies que proposo i la conyeta que hi poseu ;)

12 de desembre, 2008 02:19  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home