7 de juliol del 2008

9 Comments:

Blogger anna g. said...

M'encanta. Senzill, directe i alhora trist... però m'encanta :)

07 de juliol, 2008 22:12  
Anonymous Anònim said...

a mi també m'agrada força. Si us digueren que és de l'Estellés, no "colaria"?

08 de juliol, 2008 13:13  
Blogger Biel Barnils Carrera said...

Hola Bitxo, a mi m'agrada per les mateixes raons.

Hola Boro, sí, l'Estellés també l'hauria pogut escriure, és el seu estil.

09 de juliol, 2008 21:09  
Blogger Sadurní said...

Del Manuel Forcano us recomano el poemari "Com un persa" (Tàndem Edicions, 2001). De la seva obra pròpia (traduccions a part), és el que més m'agrada.

10 de juliol, 2008 22:19  
Blogger Unknown said...

poèticament deliciós

10 de juliol, 2008 23:39  
Blogger Biel Barnils Carrera said...

No conec el poemari que ens recomanes, SV. Prenc nota.

Ho és, Núria.

11 de juliol, 2008 18:49  
Blogger Ferdinand said...

Què voleu que us digui. No em suscita res de res. Hi ha gustos per tot, incloc l'autobús! S'ha de dir, en favor meu, que cada vegada llegeixo menys novel·la i més poesia.

Biel, a veure si et sorprenc amb el meu pròxim post, que el publicaré entre el 14 i el 20 de juliol.

Saludus, "cantamañanes".

13 de juliol, 2008 09:54  
Blogger Biel Barnils Carrera said...

Benvolgut Ferran, ja m'agrada ja que entris al meu blog i que hi entris per posar aigua freda a la calenta.
El que espero amb delit és el teu parer de l'Infern de Dante. Per quin cant passes? No hi ha pressa.

13 de juliol, 2008 15:24  
Blogger Ferdinand said...

Bentrobat amic Biel.
Cant VIII, vaig molt lent perquè el senyor Byron m'ha entretingut, entre passejades a la vora del llac de casa seva, "Newstead Abbey", i traduccions que no acaben d'arribar del senyor Verlaine (massa absenta!) i per últim un bon grapat de contes de "Lletjor" prudencial.
Et contesto, formalment, sense formalismes, adequadament, el dilluns a la tarda. Em prenc un temps d'assossec, tal com em recomanes. Ens veiem més d'hora que tard.

Salut,
Gulchenruz.

13 de juliol, 2008 17:05  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home