16 de juliol del 2007

Sebastià Alzamora. El benestar. Jo, l’invertit de cos i d’ànima.

Jo, l’invertit de cos i d’ànima, que he estat el vici privat d’algun pròcer, el caprici dels qui saben parlar i un signe del meu temps, no he de merèixer un plany quan mori? (Serà de nit, dins un local de joc, o dins un tren descarrilat, o als sidatoris d’algun país pobre i llunyà) Tot i que, per altra banda, mai no es pot descartar un final com en aquelles notes breus de premsa que informen de certs accidents domèstics: el gas, la flama, un moment de descuit, i un altre fill de puta se'n va al cel.

Etiquetes de comentaris:

4 que prenen la paraula

4 Comments:

Blogger Biel Barnils Carrera said...

I la canta que és una delícia el Miguel Poveda al cedé "Desglaç".

16 de juliol, 2007 16:21  
Blogger Francesc Puigcarbó said...

no se, jo entenc la poesia d'una altra manera, no deixa de ser aquesta una boutade d'un intelectual i bon poeta, però en el fons no es res,fum i boniques paraules, falsament dramàtic, hipocritament seriosa. crec sincerament que en Forcano -que també es imparable - o na Sussanna Rafart, son molt més bons i saben de que va aixó de la poesia. Ara qui vulgui epatar que epati, està en el seu dret.

16 de juliol, 2007 21:42  
Blogger Biel Barnils Carrera said...

Hola Francesc! M'agrada, crec que és molt necessari, ni que sigui de tan en tan, treure-li ferro a la paraula "poesia". També se'n poden -se n'han!- d'escriure de poesies que no pretenen trascendir.
Entenc la poesia com un codi, com una manera de dir les coses, ja sigui un insult o una carícia. L'Alzamora en té de millors de poesies, segur, però penjant aquesta volia provocar alguna cosa als seus lectors i em sembla que ho he aconseguit. Encara que sigui rebuig.
Gràcies pel teu comentari -no m'agrada que m'aneu sempre a favor!-
Calça't perquè és possible que el llibre de la setmana que ve tampoc t'agradi (?)

16 de juliol, 2007 22:31  
Blogger Francesc Puigcarbó said...

si es de l'Hector Bofill, segur que no, i no es pas res personal, son les seves mancances coma escriptor que no m'agraden, i no en soc pas l'únic.

17 de juliol, 2007 14:12  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home