3 de desembre del 2006

9 Comments:

Blogger anna g. said...

Quina genialitat, la d'aquest home...

03 de desembre, 2006 23:45  
Blogger Biel Barnils Carrera said...

Realment Bitxo. Reconec públicament que vaig estar temptat de fer un weblog només del Brossa però vaig pensar que era millor obrir el compàs a altres passions.
Aquesta és una de les meves imatges preferides ja que sintetitza molt bé. Que fàcil que ho fa: una marca de cotxe car, un fons blau, quatre ratlles negres: bon nadal!? Aquesta és la meva interpretació, que segur que n'hi ha d'altres.

04 de desembre, 2006 09:59  
Anonymous Anònim said...

brossa patetic com sempre

05 de desembre, 2006 20:01  
Anonymous Anònim said...

Genial !!!
;)

07 de desembre, 2006 00:13  
Blogger Biel Barnils Carrera said...

Anònim, doncs jo penso com el Jaka, que el Brossa és genial.

10 de desembre, 2006 18:53  
Anonymous Anònim said...

Hola Biel, molt bó el blog. Jo també penso que en Brossa és genial.
Saps on puc trobar (a la xarxa, o en un llibre ...) una poesia seva anomenada eclipse ?

12 de desembre, 2006 21:00  
Blogger Biel Barnils Carrera said...

Gràcies Tao fu. He buscat aquesta poesia que demanes i no la trobo. Només he trobat una que es diu "Lunar". A veure si els de la Fundació Joan Brossa la coneixen. Demanal's-hi-ho.

14 de desembre, 2006 17:06  
Blogger Biel Barnils Carrera said...

L'he trobada! És la que és mig ou ferrat mitja òstia?

http://www.fundacio-joan-brossa.org/cat/obravisual.html

De res.

14 de desembre, 2006 17:16  
Anonymous Anònim said...

Si, és aquesta.
T´ho agraeixo.

18 de desembre, 2006 11:20  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home