3 de maig del 2006

Joan Margarit. Els primers freds. Poesia 1975 – 1995. No et veuré més.

És la pell violeta d’una nit que vam deixar pendent. El teu silenci sona com un saxo d’or negre al fons dels dies sense tu. Com panteixa al teu pit el contrabaix, i el flanc càlid de fosca que sempre més somiaré avançant amb la meva mà lenta cap a tu. Músics en la penombra, instruments d’or en les boques liloses: ja, la vida mai més no em tornarà el que m’he jugat al teu cos nu des que vas ser una festa. Només queda, al piano, un negre cec, el nostre amor. Toca sol en aquest ponent de fosca i el meu somni s’adorm en els seu dits.

Etiquetes de comentaris:

2 que prenen la paraula

2 Comments:

Blogger Biel Barnils Carrera said...

I no us la perdeu per res del món cantada per Miguel Poveda al seu últim treball DESGLAÇ.

03 de maig, 2006 15:51  
Blogger mar said...

bon dia, Biel
vas marxar sense el teu llibre. Te'l guardo, amb brisall inclòs (que ara que et conec ja te'l sé escriure)
http://www.emboscall.com/
és el de baix de tot (primer llibre de poemes)

***
he tingut la sort de conèixer en Margarit i de sentir-lo recitar aquest poema... ufff, no es pot explicar...arriba a l'ànima
Tinc el cd d'en Poveda. Magnífic de debò

04 de maig, 2006 08:26  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home