22 de gener del 2006

Sapiens. El llarg camí dels homínids cap a la intel·ligència. VV.AA. Edicions 62. 2000.

Llibre d’assaig científic sobre l’evolució dels homínids, organitzat en forma de preguntes i respostes. Abstingueu-vos doncs de la seva lectura, creacionistes, dogmàtics i metafísics variats.
El periodista Josep Corbella, especialitzat en temes de ciència, pregunta i els saberuts Eudald Carbonell, Salvador Moyà i Robert Sala proven de contestar a les eternes preguntes de què som, com hem arribat a ser el què som i cap a on anem.
Sapiens és un llibre tan interessant com amè i ens posa al dia de les troballes i conclusions més actuals. Sense rebaixar ni un mil·límetre el nivell fa servir un llenguatge planer i molt ric. Aconsegueix allò tan important i necessari de "socialitzar el coneixement".
Com que el volum és volgudament prim i el lector vol repetir, ja que se li ha servit un primer plat molt ben cuinat, a les darreres pàgines hi ha unes lectures recomenades. Gràcies moltes.
Aquest llibre de cent seixanta-dues pàgines quedarà amorrat a la meva pila de “llibres d’assaig sobre prehistòria, de referència”.





Etiquetes de comentaris:

3 que prenen la paraula

3 Comments:

Blogger Jordi said...

Biel!!! ets un crack! avui estava pensant (ho faig de tant en tant) que em venia de gust comprarme un llibre i no sabia quin. Ja el tinc!
A més saps que aquest tipus de llibres m'agraden i m'interessen.
Gràcies moltes i visca el teu fotolog! i visca Catalunya!

23 de gener, 2006 23:41  
Blogger Biel Barnils Carrera said...

M'agrada el teu entusiasme!
Tot i que es va editar fa anys no t'hauria de resultar difícil trobar-lo enlloc. S'han fet moltes edicions. Fins i tot, si t'interessés, em sembla recordar que hi ha una edició de butxaca.

24 de gener, 2006 02:32  
Blogger C. said...

Hi ha una edició de butxaca. Jo la tinc

21 de juny, 2006 16:49  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home